Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2009 13:23 - поприще кратко
Автор: xrizzz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1559 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2009 13:24


О, Господи, животът ни какво е?
Стремеж към власт, борба за трон нетвърд!
Лъжи, измами, грохот неспокоен,
летеж към суети!... Накрая ­ смърт!


image

Пази ме Ти от устрем към успехи,
догонвани по пътя на греха!
Не ща отличия, не ща утехи,
които са петно за съвестта!
 

Ако на други даваш власт и сила,
на мен по-скромен жребий отреди ­
да бъда като птичка лекокрила
щастлив и прост, със обич във гърди!

image


Не ща известност, нито чест, която
събужда завист, мъст и злъчен смях.
Дай твърд да съм в решението свято ­
да не купувам щастие със грях!


image


Аз предпочитам тук да съм последен,
ала по Тебе да усещам глад,
и слънцето над моя покрив беден
да грее с мир, да сипе благодат!


image
image


Та щом завърша попрището кратко,
излязъл от измамната мъгла,
с мир да помоля: “Приеми ме, Татко!”
и Ти с любов да ми речеш: “Ела!”




 



Тагове:   молитва,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Щеше да е добре, като си свършила ...
07.04.2009 14:32
Щеше да е добре, като си свършила толкова...
да информираш хората, каква е тази църква, какъв е там гроба, как вярват в него.
И бих допълнила, кръстен на Свети Серафим Саровски. И е дълга темата, кой пък е той. Монах от Саровската обител в Русия. Един истински светец!
цитирай
2. анонимен - не всяко нещо има нужда от коментар
07.04.2009 15:04
знаеш ли има една думичка използвана понякога - символика, когато използваш да дадеш определение за нещо не конкретно, но е хубаво че човек пишейки се възползва от способността на хората да усетят и вникнат в смисъла... а за неинформираните да това е руската църква в софия, в криптата е гроба на свети серафим соболев! архимадрит серафим алексиев - от които е цитиран текста, се е срещнал със соболев и се е занимавал освен всичко останало като трудове и статии и с писане на поезия :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: xrizzz
Категория: Изкуство
Прочетен: 159336
Постинги: 85
Коментари: 95
Гласове: 309
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930